Samochód w posiadaniu kilka lat, jestem 2 właścicielem w PL.
Pierwotnie: MODEL / ROK PROD.: YoungLine 1991 SILNIK: 1.6 EW (benz)+ Gaz UKLAD DOLOTOWY: seria UKLAD WYDECHOWY: seria KOLA: a żebym to wiedział co to za felga ZAWIESZENIE: seria UKLAD HAMULCOWY: seria BODY-KIT: Karmann - seria ŚRODEK: zgodnie z wyposażeniem modelu CAR-AUDIO: radio + CD + 6 glosników Wszystkie szyby są atermiczne, tylna ogrzewana, dodatkowe zegary z temp, ładowaniem oraz ciśnieniem oleju INNE: wyposażenie full elektryka - elektryczny dach - 4 x elektryczne szyby - centralny z domykaniem szyb tak wyglądał kiedyś - zaraz gdy wpadł w moje ręce
na nowym moście (świeżo po otwariu)
po drodze samochód zmienił nieznacznie wygląd założono koła Ronal Turbo, gwint, rozpórki, spinka wachaczy,
A tak wygląda na chwile obecną:
Inna felga, zmiana lakieru na matowy, dach już nie jest szary tylko czerwono-czarny zaś pod maską ostatecznie wylądował 1.9 D (po drodze był 1.6D)
Tak więc obecnie jest: MODEL / ROK PROD.: YoungLine 1991 SILNIK: 1.9 1Y UKLAD DOLOTOWY: seria UKLAD WYDECHOWY: seria KOLA: Borbet 7x14 oraz 8x14 ZAWIESZENIE: gwint UKLAD HAMULCOWY: seria BODY-KIT: Karmann - seria ŚRODEK: zgodnie z wyposażeniem modelu CAR-AUDIO: radio + CD + 4 głośniki Wszystkie szyby są atermiczne, tylna ogrzewana, dodatkowe zegary z temp, ładowaniem oraz ciśnieniem oleju INNE: wyposażenie full elektryka - elektryczny dach - 4 x elektryczne szyby - centralny z domykaniem szyb |