Witam wszystkich, na forum jestem już trochę czasu, zapewne trochę osób kojarzy maszynę bo dosyć czesto jeżdżę po Puławach i w końcu zabrałem się za przedstawienie mojego Ogarka Więc ogarka kupiłem 30 lipca 2011roku od kolegi brata. Dałem 350zł z kompletem ważnych dokumentów, starym kaskiem coś na wzór orzeszka, nową oponą i wiadrem części. Prezentował się następująco.
Jak widać ulep niesamowity, ale jeździł i nawet zaskakiwał bo się nie psuje
Postanowiłem zmienić wygląd i wracałem w strone oryginału.
Zmieniłem błotnik, dokupiłem gumy na lagi
Następnie wpadły oryginalne lampy i jednocześnie zaraz po tym nastał koniec sezonu.
Przez zimę przeprowadziłem remont silnika i kupiłem drugi na dawcę karterów.
Początek sezonu 2012, marzec, gotów do wyjazdu
Po złożeniu :-)
pierwsze mycie w 2012
Kwiecień 2012 zaczynamy remont :> Na taki malujemy 29U paleta daewoo- FSO
I już po
Waakacje
Oryginalna deluxowa kanapa w bdb stanie wyrwana za 40zł
I ten padłowaty simson....
Zadowolony właściciel <rotfl> Mały zlot Ogarów
Wyjazd do Wilkowyj (Jeruzala) Wtedy wpadło 240km jakieś i jedynie raz mi się dysza przytkała, nie miałem filtra paliwa.
Tegoroczna jesień
I zima pierwsza w tym roku
No to może napisze co w Ogarze zostało wymienione błotnik tył, bagażnik, siedzenie, podnóżki przednie, stopka centralna, lampy, licznik wskazówkowy, manetki, klamki, gaźnik jikov, nóżka hamulca tył, z tego ogara co kupiłem to została rama, przednie lagi, golenie inne, koło przód tył niedługo zmienie, obudowa filtra, rama, błotnik przód i tyla reszta byłą wymieniona bo sie nie nadawało do użytku W silniku simerngi, tłok pierścienie, popychacze, półksiężyc org z drugiego silnika, kopniak, zalożono simering na wałek kopniaka, łożyska FAG wszystki nawet i prawy dekiel, sprzęgło nowe, łańcuszek jeszcze przydałoby się wymienić i może szlif cylka niedługo. Dużoooo by jeszcze wymieniać.
Plany na 2012 to takie : Pokupować wszystkie rzeczy do wyjazdu na MORZE W WAKACJE ! <jupi> Myślę ze Ogarek bedzie dalej mnie nie zawodził, w tym roku nabite około 2800km. |