Później było już tylko gorzej:



Zaczęło się ratowanie zgniłka.
Komora silnika:
 
Strona lewa:
      
Strona prawa:
   
Bagażnik:
 
Podłoga + wnętrze:
       
Przygotował się silnik:

Szpera:
  

Spowalniacze Rekord 2.2. Obecny stan - nowe; wieczne tłoczki ze stali kwasoodpornej:
   

Buda, wstępne pasowania:


Kolorowanie:




Skrzynia po przebiegu podobno 96tys. km od nowości:

Zawieszenie przednie po lekkim odnowieniu, wzmocnieniu i poprawieniu kilku kluczowych miejsc słabych w Mantach:
   
Zawieszenia czekające na montaż:
 
Funkiel nówka sprężyny -60mm (docelowe połączenie z żółtymi Koni):

Przywrócone do stanu znośnego osłony tarcz hamulcowych:

Właściwie wykorzystywany urlop:
   
  
Po oczernieniu siebie i wszystkiego dookoła:
   
Nowy układ wydechowy, baran poszedł w termobandaż:




|